Hoppsan...

Jag har lite råkat glömma bort att skriva här. Eller, nej det är inte riktigt sant. Jag har tänkt på det ibland, men ju längre tiden har gått, desto mer storslagen har jag känt att återkomsten bör vara för att så att säga make up for lost time. Och vad ska jag säga...pressen på ett storslaget inlägg resulterade i - som ni kanske noterat - inget inlägg alls.

Men...nu är jag tillbaka (denna återkomst är inte på något sätt relaterad till att jag har tonvis med plugg jag borde göra eller att min lägenhet är i desperat behov av dammsugning).

Jag har helt skippat planerna på en storslagen återkomst och tänker istället smyga in ett gäng inlägg de närmsta dagarna, som får återberätta alla highlights från de fyra månader jag varit borta (eller, tills jag tröttnar på att skriva om det och lämnar det halvfärdigt som de flesta andra projekt här i bloggen).

Faktum är att jag har skrivit ned lite småsaker som jag tänkt skriva om under tiden jag inte skrivit här, så ett par inlägg borde jag lyckas slänga in innan glömmer bort helt vad jag håller på med och börjar skriva om något annat...

För att inte chocka er så tror jag att jag avslutar det här inlägget här - men håll utkik, fler inlägg kommer med största sannolikhet att dyka upp under kvällen.

Som en liten teaser inför kommande inlägg kan jag avslöja att bland annat Karins seriemördartendenser kommer att diskuteras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0