Att lära av sina misstag

Förra veckan hade jag en skriftlig examinationsuppgift som jag sköt upp och sköt upp och sköt upp tills det slutade med att jag satt vaken i stort sett hela natten och skrev.

Man tycker att jag borde ha lärt mig av det misstaget och därför, iallafall inom en överskådlig framtid, haft lite framförhållning med mina uppgifter för att undvika misstaget ovan. Men icke!
Imorgon har jag en muntlig examinationsuppgift som jag strategiskt skjutit upp att ta tag i hela helgen. Så jag antar att det bara är att koka sig en stor kanna kaffe och sätta igång... Eller snart iallafall... Jag ska bara...

För övrigt så är jag en hejare på att knyta slipsknutar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0