Vad jag egentligen gör...

...när jag säger att jag sitter hemma och pluggar.



"Känns det inte lite jobbigt att två småbarnsföräldrar är bättre på tv-spel än vad du är?"



Ovanstående kommentar är den egentliga anledningen till att jag totalt isolerat mig de senaste 36 timmarna (Jag har isolerat mig från såväl umgänge som examensarbete). Jag, Jenny och Linus spelar nämligen samma spel...fast de spelar hemma i Nyköping och jag i Falun. Nu förhöll det sig så att Jenny och Linus låg (notera L Å G - jag har nämligen kommit ikapp!) lite före mig, och så kan vi ju inte ha det!

Nu är ordningen lyckligtvis återställd och jag är minst lika bra på tv-spel som två småbarnsföräldrar! (Det måste ju egentligen betyda att jag är bättre, eftersom jag är en och de är två, eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0