God has spoken to me...rather rudely

Jag vet att det här är en grej man inte borde säga högt. För att inte bli sanslöst retad i resten av sitt liv borde man hålla sådana saker för sig själv. Det är förmodligen inget att vara stolt över, men jag har ju inga hemligheter för er. Jag är som en öppen bok. Därför känner jag nu att det är dags för mig att avslöja en av mina djupaste, mörka hemligheter.

Jag älskar Gilmore Girls. Jag tycker att det en underbar, briljant serie.

Så, det känns skönt att det är ute nu. Inget mer smygtittande med lågt ljud och örat nära högtalaren. Inga fler Gilmore Girls referenser som jag måste viska tyst för mig själv för att ingen annan ska höra.

Citatet i rubriken kommer från mina favoritkaraktärer - Colin och Finn, eller citatet kommer från Finn, men de är liksom ett team. De är hysteriskt roliga och bara för att ni ska få en anings förståelse för min fascination för den här serien tänker jag länka några youtubeklipp. Det är korta klipp, och jag lovar att det är värt att titta på dem!

God has spoken to me...rather rudely

Very tall man that one

Give them back their balls!

We just wanna give love

Ja, antar att det får räcka så, för har en stark aning om att det nog bara är jag som tycker det är kul ändå....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0