Ett erkännande...

Känner mig rätt så nördig och töntig för tillfället, då jag precis skickat in en förfrågan till min seminarieledare om jag möjligtvis skulle kunna få byta fokus på uppsatsen. Som ni förstår är inte detta anledningen till att jag känner mig rätt så nördig och töntig.

Anledningen till att jag känner mig rätt så nördig och töntig är att jag nästan hoppar upp och ned i soffan av upphetsning inför hur fantastiskt underbart kul (obs! ingen ironi) jag skulle tycka att det vore att få skriva uppsatsen med detta nya fokus.

Nu måste jag göra något drastiskt som får mig att känna mig lite cool igen...typ köra alldeles för fort, röka en cigg eller boka en tvättid och sen inte rengöra luddfiltret i torktumlaren när jag är klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0