En briljant idé!

Igår efter att jag öppnat mitt hjärta och avslöjat min mörkaste hemlighet  kom jag på en alldeles briljant idé. Nu när hemligheten är out in the open så att säga, så behöver jag inte längre låtsas som om jag inte tittar på Gilmore Girls - tvärtom nu kan jag dela med mig av allt detjagburit inom mig så länge!
Därför tänkte jag starta en liten tradition: att avsluta varje inlägg med ett citat från Gilmore Girls (för att förhoppningsvis sprida förälskelsen till fler, eller bara för att då kommer iallafall jag att fnissa hysteriskt för mig själv när jag läser...).

Så. Nu har jag suttit halva förmiddagen och försökt komma på något att skriva, bara för att få lägga in ett  citat. Men, alldeles precis nyss kom jag på något revolutionerande - det här är ju min blogg. Jag kan skriva precis vad jag vill. Jag behöver inte ens ha en anledning att skriva. Jag kan skriva ett inlägg med bara Gilmore Girls -citat om jag vill - för det här är min blogg, och jag är bloggdiktatorn!

Så, varsågoda, here it comes: (jag bjuder på ett par stycken, så att jag slipper fejka att massa spännande saker händer i mitt liv bara för att få en ursäkt att skriva ett inlägg och sluta med ett citat)



Rory:
If the house was burning down, what would you save first, the cake or me?
Lorelai (som f.ö är Rorys mamma): Not fair! The cake doesn't have legs!


Rory:
Guys, just get in the car!
Colin: I've forgotten how to get into a car.
Finn: Me too. Rory, do you have the owner's manual with you love?


Lorelai:
You lost me at carrots, which was the first draft of 'you had me at hello'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0