Det här roar jag mig med

...när jag borde plugga egentligen.


Sitter och skriver på min uppsats och var inne en sväng på Nationalencyklopedins hemsida och hittade två roliga tester jag tänkte att jag skulle dela med mig av (allt för att skjuta upp pluggandet bara ett litet, litet tag till...)

Det första testet hette "Vilken fiktiv figur är du?"

Tycker nog att det inte är helt fy skam att bli jämförd med en riddare... (Dock vet jag inte riktigt hur tillförlitligt testet är, för när jag gjorde om det fick jag istället Babar)

Det andra testet hette "Vilken historisk person är du?"


En riddare och en krigsherre, jo ja tackar jag. Tror att jag ska lägga ned det här pluggandet nu, och istället ägna mig åt något mer inkomstbringande...typ ta över världen eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag gjorde den där historiska testen och blev Ulrike Meinhof. Journalist som bytte karriär och blev terrorist. Kul tjej. Vi har nog mycket gemensamt.. :P

2011-05-18 @ 01:09:50
URL: http://ninjafjant.blogspot.com
Postat av: Anna

Haha, ska vi ta över världen tillsammans?

2011-05-20 @ 09:16:43
URL: http://annsann83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0