Att lära sig gå runt problemen...

Jag skrev ju tidigare om att jag är lite utav en perfektionist när jag skriver, och att jag därför lätt hakar upp mig på saker som ordval eller formuleringar när jag skriver.

Jag har kommit på en lösning, eller... inte en lösning kanske, men ett sätt att gå runt problemen, skjuta upp dem till ett senare skede - Kommentarsfunktionen på Word, min nya bästaste vän!

Men jag vet inte, kanske är det nyhetens behag (eftersom jag alldeles nyligen upptäckt denna förträffliga funktion), men har en liten känsla av att jag kanske överanvänder funktionen aningens...



Den här bilden visar lite mer än en halv A4-sidas kommentarer. Dock den mest kommentarsfyllda delen av uppsatsen, men jag tror att ni förstår vad jag menar när jag oroar mig för mitt eventuella överanvändande av funktionen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0