Hmm...

Ett tredje inlägg, så här snart? Nu har Anna tråkigt tänker ni säkert. Egentligen inte, ni kan säkert gissa vad det är jag gör. Jo, precis, jag försöker undvika att städa.

Men, jag har fakiskt en anledning till att skriva det här inlägget. Jag har gjort en revolutionerande upptäckt. Jag har upptäckt stora likheter mellan Eric Saade och min drömman. Nu skiftar jag ju drömman ungefär en gång i veckan, men för tillfället toppar Chace Crawford listan. (Ni vet, han som spelar Nate i Gossip Girl... (och Marina, här har du anledningen till att du borde kolla på den serien - googla Chace Crawford så behövs det inga fler argument! )).

Det jag skulle komma till är att Eric Saade lätt skulle kunna vara Chace Crawfords lillebrorsa. Eftersom jag är så tekniskt begåvad så har jag klistrat ihop två bilder bredvid varandra så att ni ska kunna se vad jag menar...



Vet ni vad det bästa är? Jo, Chace Crawford är inte 7 år yngre än mig, så jag kan utan att skämmas säga att jag tycker att han är olagligt söt!!!

Nej ni, nu är det nog med inlägg för idag. Det där, vad heter det nu då...livet ropar på mig att jag borde sluta hänga framför datorn och istället plocka undan lite i lägenheten, eftersom det vankas spelkväll (kan man kalla det för spelkväll när man börjar spela redan vid halv två?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0