Doktor Mamma

Mamma: Tala om för honom att han kanske har pest också.
Jag: Va? Pest? Varför tror du det?
Mamma: Man har inga symptom alls till en början.

Jag och mamma diskuterar huruvida Playboy är hypokondriker eller inte.

För övrigt så har jag en liten sak jag behöver hjälp med. Jag sitter och planerar vad jag ska packa när jag åker till Tallin på fredag, och så kom jag att tänka på att man brukar säga att man ska packa med de fyra P:na. Okej...
Pass
P-piller
Pengar
och
?????

Vad är det fjärde P:et? Peter Pan? Palsternackor? Porr? Palmolive? Plopp? Paljetter? Pistagenötter? Pannkakor?

Kommentarer
Postat av: Erika

PILETT!!!

2011-03-23 @ 12:32:03
Postat av: Anna

Pilett? Vad är det??

2011-03-23 @ 12:33:19
URL: http://annsann83.blogg.se/
Postat av: Kim

Hmm, antingen Penisatrapp eller Pessar, kan möjligen vara Plastpåsar att lägga buffémat i till bakisfrukost ;P

2011-03-23 @ 12:52:04
Postat av: Anonym

Dom säger Pilett (biljett) och piral (spiral) i sällskapsresan iaf :)

2011-03-23 @ 16:09:28
Postat av: Anna

Ja, just ja. Var förmodligen pilett (biljett) jag tänkte på...tror jag...

2011-04-05 @ 00:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0