Tro inte på allt ni läser

Fick en kommentar på mitt förra inlägg och även fast den som skrivit kommentaren råkat missa att fylla i den där rutan där det står "Namn" så misstänker jag starkt att den kommer från Karin.



Kanske är det så att jag gett er en felaktig bild av Karin som lugn, logisk och ointresserad i min blogg. Faktum är att det, precis som Karin själv säger är så långt ifrån sanningen som man kan komma (hon som pratar så mycket brukar mamma ibland säga när hon refererar till Karin och det är inte för inte som Karin ända sedan hon flyttade till Falun gått under smeknamnet "Bitterfittan").

Sen började jag fundera hur det kan komma sig att denna felaktiga bild av Karin har uppstått och plötsligt slog det mig, som  en blixt från klar himmel - Mycket av det som Karin säger är så politiskt inkorrekt att man inte riktigt vågar skriva ned och bevara det för eftervärlden.

Men ni kan ju ha det i baktanke nästa gång jag skriver något om Karin och ni får bilden av en lugn, logisk och ointresserad tjej - att den bilden är fruktansvärt missvisande. Karin kan mycket väl vara en av de galnaste tjejerna jag känner och om jag inte hade varit vän med henne så hade jag nog nästan varit lite rädd för henne om jag ska vara helt ärlig...

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

Hahaha, gud så bra att du ändrat uppfattningen om mig på bloggen, så det inte blir missvisande. Och Sandra kan ge utförlig information om hur skrämmande jag kan vara, det är ju trevligt när det första jag säger till henne är "Och vad fan glor du på då?!"

2011-06-10 @ 11:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0