Det är dags nu

Jag känner att det är dags att skriva något, så jag inte förlorar de läsare jag faktiskt har. Problemet är bara att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva...

Jag skulle kunna berätta att jag fick VG inte bara på uppsatsen utan på hela kursen, men det skulle ju kännas lite som skryt, så jag tror att jag hoppar över det.

Jag skulle även kunna berätta om pappas senaste felhörning när jag tidigare idag sa, lite högt för mig själv, "Just ja, Carro fyller ju år idag" varpå pappa tittar upp med en frågande min och säger "Barbro?", men det känns inte riktigt som om den felhörningen håller samma klass som de andra, så jag tror att vi struntar i den också.

Jag tror att jag helt enkelt nöjer mig med att skriva att jag nu ska gå och snygga till mig lite och sedan åka in till stan, och så återkommer jag när jag har något att skriva om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0