Snart mina vänner, snart

Efter påtryckningar från min kära mor ("skriv något på bloggen nu då, slöhög" sa hon), så kan jag härmed utlova att det senast imorgon kommer dyka upp ett nytt inlägg.

Anledningen till den här lilla förvarningen är att när jag för första gången på jag vet inte hur länge loggade in för att kolla läget så såg jag att folk faktiskt fortfarande kikar in här med jämna mellanrum - så nu kan ni vara lite förberedda inför morgondagen!

Anledningen till att jag inte skriver något nu är inte att jag har ett så extremt spännande liv att jag just nu är på väg ut på äventyr eller hemliga dejter. Nej, sanningen är den att jag har en tidig föreläsning imorgon och med tanke på att jag försov mig imorse så tänkte jag att det kanske vore en bra idé att gå och lägga sig i något så där hyfsat tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0