Hur gör de?

Ja, hur gör de egentligen de där människorna som jobbar 8-16 varje dag? (Ja, jag vet att jag håller på att utbilda mig till ett yrke med just de tiderna, men jag fattar ändå inte). Den här veckan har jag haft skola varje dag. Massa med tidiga dagar. Massa med långa dagar. Och jag har vart helt slut.
Jag funderar starkt på att börja jobba för att införa kväll- och eftermiddagsskola för morgontrötta elever (och lärare).

Jag försov mig i torsdags också. Jag hade föreläsning uppe på skolan klockan tio. Strax innan föreläsningen skulle börja vaknade jag med väckarklockan avstängd och intryckt under huvudkudden. Nu låter detta kanske inte så märkligt. Men. Jag vet ju hur svårt jag har att ta mig upp på mornarna, så jag hade ställt väckarklockan i bokhyllan för att jag skulle behöva gå upp och stänga av den och därmed vakna till (trodde jag).

Nej, nu ska jag ta och platta lite på håret.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahahha, du, kanske verkligen ska ringa och väcka dig snart ;) Går ju upp liiite tidigare! :)

2011-01-31 @ 17:40:40
URL: http://misspheno.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0