Sova...Skööönt...

Vad lycklig jag blev när jag insåg att det kommit ut tre avsnitt av How I Met Your Mother som jag inte sett ännu. Jag vet, jag försöker ignorera det faktum att jag återigen varit sådär dålig på att uppdatera. Men jag tänkte att om jag inte säger något så kanske inte ni märker något...

Försov mig imorse igen. Seminariet började nio. Fem i nio slog Anna upp ögonen och flög ur sängen med ett panikryck. Missade dock bara en halvtimma, så det var inte så farligt.

Tänkte att jag fortsätter med mitt lilla projekt att slänga in bilder i mina inlägg, så att Marina inte har något att klaga på...


Snön och vintern till ära blev det ett mycket gammalt kort på när Karin försöker sig på att göra upp eld som jag hittade på min dator.


Kommentarer
Postat av: Karin

HAHAHAHA, såvitt jag minns gick det inte skitbra med det där. Jag har för mig att vi istället gick in i högskolan och drack varm choklad.

2011-02-21 @ 21:04:23
Postat av: Anna

Tror att det mycket väl kan ha varit så. Men visst åkte vi pulka iallafall? Det vill jag minnas att vi gjorde!

2011-02-24 @ 17:39:14
URL: http://annsann83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0