Lider av total brist på fantasi, så jag kommer tyvärr inte på någon rolig rubrik (eller någon rubrik alls för den delen...)

Det gick sådär med mitt utegångsförbud. Man skulle kunna säga att jag återigen är en stark kandidat till guldmedaljen i OS-grenen Lura sig själv. Jag skulle bara ta mig till affären och köpa glödlampor - eftersom byta glödlampor har ett starkt samband med att städa så var detta självklart helt tillåtet. Men någonstans längs vägen råkade en spontan liten spelkväll hemma hos Yoyo planeras och innan jag ens hann blinka var folk inbjudna och spel hämtade. Men, men jag fick lite städning gjord iallafall...

Jag tänkte att jag skulle fortsätta med det här med att slänga in en bild lite nu och då, för att liksom liva upp stämningen lite. Dessvärre har jag upptäckt att jag är ganska kass på att ta kort (vilket för tillfället inte är så konstigt eftersom jag inte har någon kamera, men jag är tydligen inte så bra på det även när jag har kamera), så det blir ytterligare ett kort från roadtrippen i somras.



Jo, jag inser självklart ironin i att jag försöker tvätta min poncho med regnvatten från en vattenpöl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0