Jag är inte galen

Till alla som befann sig på Willys i Falun idag vid 20-tiden så vill jag bara klargöra att jag faktiskt inte är galen. Jag har inte för vana att prata med mig själv.

Så här var det: Yoyo var tätt bakom mig, men någonstans under konversationen måste hon ha vikit av någonstans. Märkte jag det? Nej. Fortsatte jag prata? Ja. Tyckte jag att det var konstigt att min dialog plötsligt hade blivit en monolog? Nej.
Det var inte förrän en äldre dam tittade mycket konstigt på mig där jag gick och (till synes) för mig själv diskuterade vart tomatsoppan fanns någonstans som jag upptäckte att Yoyo inte längre befann sig bakom mig. Faktum är att ingen befann sig bakom mig.

Var på Body Pump för första gången någonsin idag. Om jag överhuvudtaget tar mig ur sängen imorgon så blir jag förvånad. När jag hade kommit hem och duschat så skulle jag göra inbakade flätor, eftersom jag hatar att gå och lägga mig med blött hår, men orkade inte hålla armarna över huvudet tillräckligt länge för att göra en fläta på varje sida...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, sådant är lätt hänt ! :P Brukar varea samma när telefonen dör utan att man hör det ;)

2011-02-12 @ 16:51:11
URL: http://misspheno.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0