En bild säger mer än 1000 ord

Såhär ligger det till: Jag har gett mig själv utegångsförbud tills jag fått tummen ur och städat min lägenhet. Eftersom jag därmed sitter lite fast här hemma tills jag till slut blir så uttråkad att jag kommer tycka att städa är en rolig aktivitet så tänkte jag att jag skulle passa på att blogga lite, eftersom jag varit så dålig på det senaste tiden.

Marina har erkänt att hon bara läser min blogg om jag lägger in bilder, så därför tänkte jag att jag skulle bli lite bättre på det. Men, eftersom jag glömde min kamera hemma i Nyköping (vilket jag upptäckte på väg hem till Falun när 3 rådjurskid joggade framför bilen i ungefär 100 meter), så blir det inga nya, roliga bilder.


I somras bestämde jag och Marina oss för att ta en liten Sverige-roadtrip.
"En natt i tält - det kan väl inte vara så farligt?"
"Egentligen är det väl ganska mysigt att sova i tält?"
"Vi hade bara inte ett tillräckligt bra tält på Hultsfred, om man har ett bra tält så är det inga problem alls att sova i tält. Det är ju bara en natt."

Så gick diskussionerna när vi bestämde oss för att en natt utav fyra på vår roadtrip kunde spenderas i ett tält. Jag har bara en sak att säga: Aldrig. Mera. Tälta.

(Om det inte framgår av bilden, som f.ö är tagen inifrån bilen, så spöregnade det alltså...)

Kommentarer
Postat av: Kusin Jocke

kan rekommendera boende på campingstugor när man är på roadtrip. kostar iofs typ 3-400 spänn. men delat på två-tre stycken blir det ju inte alls farligt. skönt med sängar, elektricitet (dator) lagamatmöjligheter och så kan man sitta på verandan och dricka öl och se på de stackars tältarna när det spöregnar.

2011-02-09 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0