This ain't nothing but a summer jam

Är så sugen på sommar nu så det inte är klokt. Jag vill ha sol, värme, bad, grillning, kubbspel, kalla öl en varm sommarkväll och allt annat som hör sommaren till. Nästan så att jag till och med längtar efter mygg, myror och solsveda!

Efter som min kamera och min dator fortfarande vägrar samarbeta med varandra och vissa (läs: Marina) tycker det är så ofantligt tråkigt när jag inte har några bilder så tänkte jag bjuda på lite blandade sommarbilder...


Marina, Carro och Jenny nån sommar för ganska länge sen, på en liten glass-roadtrip till Söderköping


Antar att ni alla kan gissa att det är midsommar på den här bilden...
För kanske 2 år sen skulle jag gissa...


Lillasyster och jag plockade massvis med smultron nån sommar


Förrförra sommaren flydde jag och Marina till solen och värmen på Cypern


Valborg är liksom starten på sommaren, iallafall om vädret är bra!


Carro fyllde 25...förra sommaren? Eller för 2 somrar sen?

Upptäckte precis att jag ska hämta Karin på tågstationen om 2 minuter, så det får lov att vara allt för den här gången....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0