Den berömda fylleminen...

Jag hade en jättebra idé och visste precis vad jag skulle skriva om när jag loggade in här, men när jag började leta foton för att illustrera detta inlägg så rann tiden iväg så där som den brukar göra, och nu måste jag rusa iväg för en kaffe med Katja. Men eftersom jag ser att folk fortfarande knappar sig in här då och då i förhoppningen om att ett nytt inlägg ska dyka upp så ville jag inte lämna er helt lottlösa i väntan på det där fantastiskt underhållande inlägget.

Så...jag bjuder på en av de kanske mest osmickrande bilderna på mig som jag råkade snubbla över. En hel del av er känner säkert igen Annas berömda fyllemin som tydligt demonstreras på kortet... (eller, det är iallafall något liknande denna jag antar ni menar, eftersom jag sällan festar framför en spegel så har jag ju inte direkt sett den själv...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0