Världens kanske dyraste tunika

Som jag skrev i inlägget under så har ju jag och Marina varit och shoppat loss idag.
Jag tror att jag köpte världens kanske dyraste tunika. Tunikan i sig var inte så dyr egentligen...Men, den var så snygg att jag måste gå ut imorgon. Det betyder att jag måste till systemet och köpa ett gäng öl att matcha tunikan med. Det betyder även att jag måste köpa en ny bh - för att jag packar som en åsna och inte har någon som egentligen är bra med mig. Det betyder även att tunikan kommer kosta mig inträde till krogen samt x antal öl därinne. Sedan kommer tunikan troligtvis även kosta mig fyllekäk och bakiscola. Det drar iväg det här, men tro inte att jag är missnöjd med mitt köp. Inte alls. Tvärtom tror jag nästan att jag ska ta med mig tunikan till sängen och kramas med den hela natten.

För övrigt så är jag så trött nu att jag nästan ser dubbelt. Sov endast tre timmar inatt och var uppe astidigt imorse och har varit igång ända sedan dess. Oftast när jag säger att jag var vaken tidigt så betyder det att jag var vaken vid en tid då vanliga människor tänker "shit vad jag sov länge idag". Men idag var jag faktiskt uppe vid den tid som vanliga människor skulle kalla tidig.

Nej ni, nu går jag och min tunika och lägger oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0