Man lär av sina misstag...

...om man inte råkar heta Anna. I min köksarsenal har jag 1 kastrull som jag inte bör koka ris i, för att den är alldeles för liten och därmed kokar det alltid, utan undantag, över. Vilken kastrull väljer jag, undantagslöst, när jag ska koka ris? Jo, ovan nämnda kastrull, och av den anledningen har jag precis skurat hela min spis.

Dessutom fick jag idag mail om att DVD-filmen jag lånade på biblioteket förra veckan skulle vart tillbakalämnad igår. Tror ni att jag har masat mig upp till Högskolan någon gång under dagen för att lämna tillbaka den? Nej. Nu stänger biblioteket om 5 minuter, och här sitter jag framför datorn som om jag inte hade ett bekymmer i världen. Suck, att jag aldrig lär mig. Nåja, det får bli morgondagens projekt.

Förresten den 7 februari 2011 fyller jag 10 000 dagar. Välkomna på kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0