Man kan köpa lycka!

Har shoppat med Marina hela dagen idag och kommit fram till att man visst kan köpa lycka. Om ni inte tror mig så skulle ni bara se vilket leende jag har på läpparna när jag tittar på min nya (lila) kamera och mina nya kläder!
Som vanligt när jag har umgåtts en hel dag med Marina så har jag lite kramp i skrattmusklerna. Jag skulle kunna försöka återberätta men det skulle bara bli en massa "hon sa" och "jag sa" och ingen skulle förmodligen fatta något...

Däremot kan jag bjuda på en inblick i det pepparkakshuskrig som pågår på Facebook i loggrutan för evenemanget Marina skapat för detta speciella tillfälle:



Tror att vi eventuellt nådde någon slags vapenvila igår kväll när vi enades om att byta ut smält socker mot lim. Därför skulle jag nu bara vilja be om en tjänst. Evenemanget äger rum den 17:e december, om ni inte hört något från mig runt den 19:e så kan ni väl vara snälla att ringa en ambulans (alternativt en likbil). För då har förmodligen jag och Marina antingen:
1). Slagit ihjäl varandra med varsin brödkavel
eller
2). Kommit hem på fyllan och börjat äta av pepparkakshusen och drabbats av akut limförgiftning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0