Kriminella sinnen

Har kollat på Criminal Minds mer eller mindre hela kvällen och jag är så sjukt imponerad. Ja, jag vet att det är en tv-serie, och att det inte är på riktigt, att det är skådespelare - men ändå, hur imponerad är man inte av Reid? Snubben kan ju allt.
Jag är fascinerad. Djupt fascinerad. Det var nästan så att jag fick lust att slita fram ett uppslagsverk och läsa från pärm til pärm. Fast, om jag gjorde det så skulle jag förmodligen glömma bort hälften efter en timma och blanda ihop den andra hälften.

Men om ni som läser, precis som jag, är fascinerade av denna enorma kunskap så kan jag dela med mig av lite utav min kunskap. 3 saker som är mycket viktiga. Det är genom livserfarenhet och gediget studerande som jag lärt mig följande tre saker. Men eftersom jag är så snäll, så delar jag med mig av dem till er, här och nu.

1. Afghanistan ligger inte i Afrika.
2. Pakistan ligger inte heller i Afrika.
3. Afghanistan och Pakistan är grannländer. Dock inte i Afrika.


(En liten bonus, om det var någon som, mot all förmodan, redan besatt kunskaperna ovan: Thailand är inte en ö).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0