Jag är en fallfrukt...

...eller var det det jag inte var? Karin, jag har glömt bort ditt oerhört intelligenta resonemang. Fallfrukt är det enda som fastnat. Men jag minns att jag var sjukt imponerad över dina liknelser och hade jag haft makten hade jag nog gett dig nobelpriset på plats igår för detta resonemang. Så imponerad var jag.

Hur som helst, nästa gång jag ska ut och har seminarium dagen efter, ska jag undvika shots. Det var en plåga att ta sig upp imorse, trots att jag bara behövde masa mig från sängen till datorn. Men jag led - genom hela seminariet. Tror att seminariet imorse lätt kan räknas som det mest inaktiva seminariet under min karriär på Högskolan Dalarna.

Nehej, soffläge och ett par avsnitt Criminal Minds på det här låter som en bra idé tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag förtjänar bannemej ett nobelpris. Det spelar inte så stor roll vilket, bara jag får ett.

Resonemanget gick som så att vi är mogna frukter, inte fallfrukt. Det blir man när man är ca 35 och tuttarna hänger som attans. Som att de skulle ramla av om de hade möjligheten. (Fick nu en syn av att jag bara drar lite fort med en skalpell över övre delen av brösten och de bara ramlar av..)

2010-10-15 @ 11:44:28
Postat av: Anna

Exakt hur ser ett nobelpris ut? Jag skulle kunna försöka snickra ihop ett. Är förresten nobelpriset ens ett pris i fysisk bemärkelse, alltså att man får typ en pokal eller medalj? Om det är det så lovar jag att jag ska fixa ett åt dig!

Så var det ja - nu är jag med på resonemanget igen!



Det där med skalpellen, jag fick synen av att om du gjorde det så skulle inte brösten trilla av, utan istället hoppa ned en våning. Typ så att de blev bak-och-framvända och nedre delen av brösten blev den övre. Do I make any sense??

2010-10-15 @ 13:26:17
URL: http://annsann83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0