Funderingar

Jävlar vad ont i nacken jag har. Har precis vaknat från en liten powernap i soffan och upptäckt att jag sovit i den konstigaste ställningen någonsin. Varför vaknar man inte automatiskt när man ligger snedvriden i någon konstig ställning som får alla muskler i hela kroppen att skrika av smärta? Om jag ligger sover och någon slår mig på benet, eller nyper mig i armen så jag får ont så vaknar jag ju. Men om jag själv har lagt mig i någon akrobatisk ställning som min ålderstigna kropp inte riktigt kan hantera så vaknar jag inte av smärtan. Konstigt...

Sen undrar jag också varför man är bakfull en hel dag nu för tiden? När jag var ung och dinosaurierna fortfarande gick omkring på jorden så var jag sällan bakfull längre än en förmiddag. Nu är det snarare regel än undantag att jag känner mig som ett lik en hel dag om jag varit ute kvällen innan.

Nej, nu ska jag försöka samla tillräckligt med energi för att masa mig över till grannen och kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0