Fool me, Fool me

Jag har precis vunnit OS-guld i att lura mig själv. Ungefär så här gick det till:
"Ett avsnitt Criminal Minds innan jag tar tag i det där pluggandet"
"Jag är ju egentligen inte alls trött så jag kan ju faktiskt ligga ned i soffan och titta på avsnittet"
"Och visst är det lite kyligt, att jag hämtar täcket betyder ju inte att jag ska sova - jag är ju inte trött egentligen"
"Kudden? Nej, den hämtade jag bara för att det skulle bli lite bekvämare"
"Det är ju ändå inte så spännande nu, jag kan blunda en liten stund, jag lyssnar ju fortfarande"
"Jag kanske skulle powernappa 10 minuter"
"Jag kanske borde ställa kl...ZZZ"

6 timmar senare...
"Jävla skit vad lättlurad jag är!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0