"Det är kul att vara full...

...som Städskrubbs-Simon brukar säga".
Ovanstående citat är ett jättegammalt internskämt som daterar sig många, många år tillbaka i tiden. Ungefär vid samma tidpunkt som bilden här nedan kommer ifrån. Min gamla dator har ju gått i graven och tagit alla mina gamla kort med sig och jag har inte fått tummen ur och lämnat in den än. Men lyckades leta fram detta kort, skulle gissa på att det är från...2005 kanske? (Nyare kort kommer, någon gång, så fort jag tagit reda på exakt varför min kamera vägrar överföra kort till datorn...och löst problemet).


Jag, Marina och Carro

Lite kul är det ändå att på kortet är både jag och  Marina blonda och Carro är mörkhårig. Nu, 5 år senare är det tvärtom...

Nu undrar ni förstås varför jag vaknade imorse och befann mig 5 år tillbaka i tiden? Jag är bara lite nostalgisk eftersom det är dessa bruttor jag ska skaka mina lurviga med ikväll!

Funfacts:
Första gången Marina träffade mig trodde hon att jag var en inbrottstjuv.
Carro, jag och en tjej till bodde en tid tillsammans i en liten etta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0