Beslutsångestens okrönta drottning

Ja, det vet ni ju alla att det är jag. Jag som kan spendera en halvtimma framför pastahyllan för att jag inte kan bestämma mig för om jag ska ha pastaskruvar, pastapennor eller helt enkelt vanliga makaroner. Nu lider jag återigen av enorm beslutångest, vet inte om jag ska åka tillbaka till Falun innan helgen eller efter helgen. Åh, alla dessa svåra beslut...

Det är Halloweenfest på kåren i Falun på fredag, men å andra sidan så är Marina ledig i helgen och det blir en shoppinghelg. Känns som att den här veckan i Nyköping har gått så fort och det känns alltid som att det är någon jag gllömt bort att umgås med.
Egentligen är det helt sjukt frustrerande att bara vara hemma några dagar. Då ska jag försöka hinna med att träffa alla jag lärt känna under hela mitt liv - och eftersom jag är en så översvallande trevlig människa så...

För övrigt så blev ju min syster 17 för några dagar sedan, och jag har kommit på världens roligaste skämt (eller första gången var det roligt, och kanske lite andra gången, men 73:e gången, enligt min omgivning: not so funny). Så här går mitt lilla "skämt" till:
Jag: Malin, Malin, Malin
Malin: (suckar och himlar med ögonen): Ja?
Jag: Du ser ut som sjutton!!!

Apropå se ut som sjutton så fick jag visa leg idag när jag köpte cigaretter - ungdomspoäng till mig!!

Kommentarer
Postat av: Karin

"Du ser ut som sjutton" Det är tamejfan det roligaste jag har hört på sjukt länge!!!! Kan inte sluta skratta! Kom till Falun i helgen nu för SATAN, jag har fixat ett av de tre (TRE) sista gästleggen. Slutsålda gästleg = dumma människor som ej är studenter och då inte vet våra mörka historia = större chans att få ligga!

2010-10-27 @ 20:37:26
Postat av: Anna

Jag var sjukt nöjd med "Du ser ut som sjutton", och det bästa är att jag kan köra den i ett helt år!!!



Tyvärr måste jag göra dig besviken, blir hemma i Nyköping i helgen. Men va fan, då kan du ju tal alla de som inte vet om vår mörka historia själv! (Akta dig för hopptorn bara, de är ingen garanti för att få ligga, men det vet du kanske redan...)

2010-10-27 @ 23:00:58
URL: http://annsann83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0