Amazing hairday!

Egentligen ville jag skriva det här inlägget bara för att tala om hur fruktansvärt underbart fantastiskt snygg jag är i håret just nu!

Har lånat alla min systers underbara hårstylingapparater och I'm in love! Kom nedskridande från övervåningen och väntade mig stående ovationer och tappade hakor. Ingen reagerade när jag skred in i tv-rummet.
"Vad snygg jag är i håret idag" sa jag lite lagom högt.
"Va?" sa mamma och slet för en sekund blicken från tv:n
"Jag sa: Vad snygg jag är i håret idag" sa jag lite högre.
"Ja" sa mamma och fortsatte titta på tv.
Inte riktigt de stående ovationer jag hade väntat mig, men ändå... Jag tar vad jag får.

Kommentarer
Postat av: "Faster"

Anna, på tal om dyr tunika. Är i Lund i helgen, berättade för Linn om din skitsnygga hårfärg - så vi inhandlade denna och snabbt hem till duschen (omgjord garderob btw..) och tadammm, är urtjusig i håret.

Men..

Nu när jag mörkhårig så måste man markera färger lite mer (säger "stylist-Linn"), så det fick bli en vända in i sminkaffären (-600 spänn..).



Nu sitter vi här på ett mysigt fik i Lund - känner mig så fin i ny hårfärg och nytt smink (har bara råd med en slät kopp kaffe... men vafan..), så säger Linn "Men den där hårfärger måste du ha färg på kläderna för att göra den rätt (..svart och grått räknas tydligen inte som färg?)..



Så, jag förstår problematiken kring din dyra Tunika :-).

Kram

2010-10-31 @ 13:23:55
Postat av: linn

HAHAHA, Anna jag och morsan har skrattat gott åt dina roliga inlägg i helgen! Wirebratthumorn är identisk med Lundborghumorn.. Ha en härlig kväll kussen!

2010-10-31 @ 19:29:12
URL: http://drivkraften.blogg.se/
Postat av: Anna

Faster: En dusch i en omgjord garderob? Det låter onekligen lite spännande...

Men visst drar det lätt iväg när man har hittat en utmärkt ursäkt för att spendera pengar?



Linn: Härligt att höra! Ha en härlig kväll du med (även fast det kanske snart inte är kväll längre...)

2010-10-31 @ 22:51:53
URL: http://annsann83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0