"Alltså, jag var ju inte ledsen för att du dog"

Igår berättade Carro att hon hade drömt om mig.

Carro: Inatt drömde jag att du och Linus dog.
Jag: Haha, hur dog vi då?
Carro: Ni hoppade fallskärm, men glömde fallskärmen.
Marina: Haha, det låter typiskt Anna!
Carro: Men shit, jag var jätteledsen, jag var helt förstörd imorse när jag vaknade. Jag grät fortfarande.
Jag: Men gumman, vad rar du är.
Carro: Men...alltså jag var ju inte ledsen för att du dog. Jag tänkte mest på att Hampus skulle få växa upp utan sin pappa.

Min kamera har för övrigt dött. Jag tror att mjölkbadet blev lite för mycket. Får nog unna mig en ny när lönen trillar in på kontot...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha. Thats a true story! Fin blogg raring!

2010-10-28 @ 14:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0