All play and no work

Kände att jag hade varit så duktig hela dagen eftersom jag har pluggat och pluggat och pluggat lite till. Så när Brianna frågade om jag ville komma förbi och umgås en stund med Drew och hans bror kände jag att jag kunde spara lite plugg tills jag kom hem.
Hade inte räknat med att "tills jag kom hem" skulle innebära kvart över fyra. Men, men jag har ju nästan fem timmar på mig att göra klart det sista. Who needs sleep anyway? Är för övrigt löjligt pigg.

Så...nu är det jag, Dostojevskij och Powerpoint resten av natten. Och kanske en skvätt kaffe.

Vissa svenska företeelser blir för övrigt rätt så roliga när man försöker översätta dem till engelska. Sissybutter, till exempel, kan ni gissa vad det är? Okej, om ni läser det här någon gång under dagen, när ni är utvilade och klara i huvudet kanske ni inte tycker att det är lika hysteriskt roligt - men jag tycker det är kul, och det är ju huvudsaken.

Nämnde jag för övrigt att jag vann på Bluff fyra gånger? Jojodå. Delad förstaplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0