Ytterligare ett tips från husmor Anna

Kan ju delge er ytterligare ett litet tips från husmor Anna: Om ni ska impregnera era skor, gör det på balkongen och inte i badrummet. Skoimpregnering luktar giftigt. Eller, som en blandning mellan gift och dött djur. Så...nu luktar min lägenhet som en blandning mellan gift och dött djur. Mysigt.

Snöade ännu mer idag, och lite julmusik fick bryta in i min annars så varierade spellista (har fortfarande inte tröttnat på Queen och Royal Republic). Har börjat fundera lite på julklappar och sånt, vet inte om jag redan har skrivit det här, men jag orkar inte gå tillbaka och titta, så skitsamma, om jag redan har skrivit det så får ni läsa det en gång till.
När jag var hemma i Nyköping så frågade jag min syster vad hon önskar sig i julklapp.
"En rökfri syster" svarade hon. Okej...och din julklapp till mig var alltså...dåligt samvete? Eller?
Jag ska prata med mamma om möjligheten att adoptera en rökfri syster, jag vill ju så gärna att Malin ska få det hon önskar sig.


Kommentarer
Postat av: Lillesyster

Tycker om dig även om du röker :*

2010-11-11 @ 18:15:30
Postat av: Anna

Vad gullig du är! Men...betyder det att jag måste köpa en riktig julklapp då?

2010-11-11 @ 21:39:08
URL: http://annsann83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0