Obsession

Ibland blir jag lite besatt, som när jag hittar en bra låt, då lyssnar jag på den på repeat tills jag känner att jag vill kräkas och aldrig lyssna på den igen. Då måste jag hitta en ny låt. Just nu är det två låtar som går på repeat, och jag har lyssnat på dem hela förmiddagen och helt ärligt är jag lite rädd att grannarna snart ska komma upp och strypa mig...

Eftersom jag förstår att ni hemskt gärna vill veta så kan jag tala om att låtarna som just nu går på repeat är:
Queen - Don't stop me now
och
Royal Republic - Full steam spacemachine

Lite enformigt blir det...men va fan, hur kul vore livet om man inte var lite konstig? Och jag, personligen, tror att mina vänner är överlyckliga över att jag övergett Bon Jovis "You give love a bad name", för om ni ska vara helt ärliga, visst hade ni börjat tröttna lite på min underbart vackra tolkning av den??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0