Mitt kungarike för en mössa

Jag måste ha en mössa! Jävla omgående. Mina öron bönar och ber att jag ska köpa en mössa. Den enda mössan jag har är en ljusblå mössa med texten "Fösare" på, från någon vinternollning någon gång. Och...jag vet inte, den är ju inte så där superdupersnygg, och dessutom är det ett hål på den.

Jag skulle köpa en mössa när jag var hemma i Nyköping. Jag och Marina var till och med inne på mössavdelningen på flera olika affärer. Men, när jag provade mössor insåg jag att helst vill jag vara blond om jag ska ha mössa. Alla färger de hade på mössor hade passat sååå mycket bättre om jag var blond. Så då blev jag deprimerad och bitter och mösshoppingen inställdes. Så, nu sitter jag här utan mössa.

Imorgon ska jag masa mig ned på stan och köpa den första mössan jag hittar. Utan att prova, utan att tveka, utan att bli bitter, den första mössan jag hittar.


Kan det ha vart inloppet vårterminen 2009? Ja, jag tror det. Så här ser iallafall den enda mössan jag har ut... Snygg? Nja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0