Jag blir så arg på mig själv!

Skrev nyss ett hyfsat långt inlägg. Men. Eftersom jag är den smartaste tjejen i stan så råkade jag så klart på något sätt radera det. Om det inte vore för att jag har både studier och jobb som skriker efter uppmärksamhet så skulle jag genast skriva ett nytt. Men, jag återkommer senare...

Under tiden kan jag bjuda på lite kort från förra julen (hittade dem när jag letade efter kort till det där inlägget som jag råkade radera...)


Min lillasyster delar ut julklappar


Världens minsta mamma med världens största chokladask.

Det tog ungefär halva dagen att bara ladda upp de två bilderna, så det blir inga fler för det där pluggandet och arbetet ligger fortfarande och skriker.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför får jag aldrig veta nånting????

Här får man höra av släkten att du har en blogg.....

Älskar den och älskar dej!

2010-11-27 @ 14:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0