Hmm...

Det där med att bara kasta i mig lite lunch och sedan återkomma med något superfyndigt gick visst inte så värst bra. I'm a very busy girl. Och nu är jag så trött i mina muskler att det till och med känns jobbigt att trycka på tangentbordet... så jag vet inte, så värst mycket superfyndigt kanske jag inte lyckas åstadkomma med det här inlägget heller...

Nej, lite dusch och middag på det här så kanske jag återkommer senare (promises, promises, jag ska fundera över superfyndiga saker medan jag duschar, jag lovar) såvida jag inte somnar med ansiktet i tallriken när jag äter. Men, jag ska verkligen försöka. I promise

För att den tid ni spenderat med att läsa det här inlägget inte ska vara helt bortkastad så kan jag återberätta lite av fredagens äventyr.
Det tog en halv evighet att komma in på Kåren, eftersom vi, planerande människor som vi är, kom precis när de släppte gästleggen. Jag gav bort halva mitt cigarettpaket till en tjej i kön som hade glömt sitt hemma, och vägrade ta emot pengar för det med motiveringen "nästa gång vi ses är det säkert jag som glömt" (jag är så fruktansvärt snäll att det är läskigt). Jonas gjorde en utmärkt imitation av en kille i puberteten, med målbrottsröst och allt. Jag skrev en lapp och frågade chans på Jonas åt Yoyo. Han svarade Ja. (Sorry David, men i mellanstadiet får man va ihop med flera, faktiskt). Sen skrev jag en lapp och frågade om jag fick chans på honom, han kryssade i både ja och kanske, vet inte hur jag ska tolka det riktigt....
De hade även arrangerat Ryska Posten inne i vardagsrummet. Men vet inte...känns som att det urartade hyfsat snabbt. Sen blev som sagt Yoyo mycket upprörd när hon inte vann danstävlingen. Man skulle kunna säga att det var precis som på mellanstadiet... Eller snarare, tänk er mellanstadiet + massiva mängder alkohol, så kan ni förstå hur det var på Kåren i fredags...



Kommentarer
Postat av: yoyo

hahaha fan vi skulle ha vunnit den där tävligen jöö! kan inte komma över det! ;)

2010-11-15 @ 16:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0