Give me some action

Det går verkligen inte att plugga just idag. Boken jag ska ha läst är förmodligen det tråkigaste jag någonsin läst. En snubbe har precis, i ungefär 5 sidor, beskrivit hur det känns när han vaknar. Okej, action är kanske inte min favoritgenre varken inom böcker eller film, men hallå...lite mer action än så kan man väl få begära, eller?

så, därför har jag ägnat hela dagen åt att undvika att plugga. Det är nästan jobbigare än att plugga, man måste hela tiden ha något att göra, så att man har något att skylla på när dagen är slut och man inte har gjort ens hälften av det man egentligen borde ha gjort. Jag är helt slut efter allt detta undvikande.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig, och på vägen till sängen ska jag glömma den underbart superintressanta boken i soffan och sedan inte orka gå upp och hämta den så jag slipper läsa några sidor innan jag somnar. (Det innebär en hel del planerande också, detta undvikande).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0