Efterlysning!!

Jag har tappat bort mitt körkort! Igen! Jävla skit!

Fast i och för sig kanske detta är något positivt, eftersom jag ser ut som en trafikolycka på mitt körkort. På riktigt. Jag ser ut som en blandning mellan ett spöke och ett överkört rådjur. Min mamma skrattade så hon grät när hon såg det.

Men, jag har liksom lite fäst mig vid det. Om någon skulle hitta ett körkort någonstans med ett foto som passar in på ovan nämnda beskrivning, hör av er till mig. Imorgon ska jag gå skallgång i min lägenhet.

Men ni ska tro att jag var nervös när jag skulle köpa cigaretter tidigare idag. Jag är ju visserligen 27 år, men tänk om de skulle fråga efter leg. "Nej, oj, det måste jag ha glömt hemma. Typiskt också." Då låter man ju inte alls som om man är sjutton år. Men lyckligtvis gick allt bra, men vettefan hur jag ska göra i helgen om jag inte har hittat det. Någon som är bra på att rita som kanske kan hjälpa mig förfalska ett körkort??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0