Effektiva Anna

Det ser ut som skit hemma hos mig just nu - och någon gång mellan 8 och 16 imorgon kommer det en snubbe och ska byta ut min elmätare. Det ironiska är att jag har städat idag. Typ.
Så här var det: Jag tänkte att om jag ändå ska städa så lär jag ju göra det ordentligt. Så...jag började med badrummet, slet ut alla saker ur badrumsskåpet (jag har ett megastort badrumsskåp proppfullt med saker och allt ligger i enorm oordning), torkade av hyllorna (satan vad dammigt det var!) organiserade sakerna lite på badrumsgolvet och sen tog jag ett kaffe/plugg-break (jag har enorma problem med att göra bara en sak åt gången) och sen tröttnade jag. Så nu ser min lägenhet stökigare ut än den gjorde innan jag började. Grattis Anna - det är det jag kallar effektivitet!
Men, men jag har organiserat min bokhylla iallafall, tidigare låg böckerna slängda lite här och var, nu står de fint uppställda i bokhyllan (och det kommer säkert vara fint i hela två dagar).

Men, det ska jag ta tag i senare, slänger in en liten bild på vad jag ska pyssla med ikväll:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0