Dream, Dream, Dream

Visst finns det en låt som går typ så? Som orden i rubriken alltså. Hur som helst så ville jag bara tala om att jag nyss vaknat upp från en liten powernap, där jag drömde en helt underbar dröm. På riktigt helt underbar. När jag vaknade var jag nästan lite ledsen för att det inte var på riktigt, så bra var den. Visst är det jobbigt när det är så? När man inte riktigt kan släppa drömmen fast man är vaken. När det nästan känns som om det som hände i drömmen hänt på riktigt också. Oooh, I wish! På riktigt, hade jag dagdrömmit om samma tema hade det nog ändå inte blivit lika bra som min dröm. Nu ska jag spendera resten av mitt liv med att se till att min dröm blir verklighet. Screw lärarstudier, jag ska uppfylla mina drömmar! Bokstavligt talat!

Nej, nu ska jag gå och lägga mig i sängen. Hoppas på att jag kan somna trots min dåligt planerade powernap, och hoppas att jag drömmer samma dröm igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0