Bara vanligt vatten

Den bästa dryck jag vet (bortsett från öl då, men det kan man ju inte dricka för jämnan) är vatten. Finns det något godare i hela världen än ett riktigt kallt glas vatten? Nej, jag tror inte det.
Hamnade i en mycket hetsig diskussion med Playboy igår när han påstod att jag inte kan tycka att vatten är gott, eftersom vatten inte smakar någonting. Men vatten smakar visst någonting - vatten smakar gott.
Någon som kan hålla med mig om det här, så att jag har lite support på min vattenälskande sida av debatten? På den vattenälskande sidan av debatten står än så länge bara jag och Malin, men vi är iallafall dubbelt så många som anti-vatten sidan, som bara innehåller Playboy och hans löjliga argument.

Jag dricker enorma mängder vatten varje dag. Vi pratar alltså om sjukligt stora mängder vatten (det är från mina vattendrickarvanor som min diabeteshypokondri kommer, men min sjuksköterske vän Karin har (nästan) övertygat mig om att jag faktiskt inte har diabets).

Nej, nu ska jag sätta mig i soffan med ett glas vatten och en bra bok...och bara njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0