Åh, denna beslutsångest nu igen...

Om 48 minuter stänger systemet. Om 48 minuter ska jag befinna mig hemma hos Brianna. Har grym beslutsångest just nu...

Alternativ 1: Blanda mig en grogg, lyssna på lite bra musik och måla naglarna i lugn och ro och sedan dricka grogg hela förfesten...

Alternativ 2: Stressa iväg till systemet, stressa hem, sätta mig på cykeln, trampa som en dåre i full fart hem till Brianna med förra helgens avskavda nagellack fortfarande på naglarna och sedan dricka öl på förfesten...

Livet är fullt av mariga beslut, eller något liknande som Ursula i den lilla sjöjungfrun sa en gång...

Min nya tröja/jacka jag har inhandlat har för övrigt norra halvklotets största luva och södra halvklotets största krage. "Du ser ut som mördaren i Scream-filmerna" var det någon som sa sist jag visade mig ute med luvan på...
Nu är ju inte det här vad jag skulle kalla för en modeblogg (eftersom jag har noll koll på sånt skit...) men jag måste, jag bara måste visa er luvan på min nya jacka, för jag tror inte att ni kan förstå hur gigantisk den är om ni inte ser den...


Så här ska jag börja smyga runt...lite jobbigt bara att man inte ser ett piss.



Jag skulle sååå ha haft den här jackan på upploppet för typ 3 år sen när vi var utklädda till ninjas...


Så här tror jag att det är meningen att man ska ha luvan...men det är på något sätt inte lika roligt. Inte det minsta roligt, se bara så ledsen jag ser ut...

Nu är det för övrigt 40 minuter kvar tills systemet stänger. Och 40 minuter kvar tills jag ska vara hos Brianna. Tror det blir grogg...synd bara att det är så gott med öl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0