The Queen of tidspress!

Nu har jag tagit ett par djupa andetag sedan igår. Stoppat undan den där stressen och paniken och insett att jag är världsmästare i att göra saker under tidspress. Det spelar ju egentligen ingen roll om syfte och frågeställning på uppsatsen ska in på onsdag eller måndag - jag kommer ju ändå inte göra det förrän kvällen innan, alternativt timmen innan det ska lämnas in. Dessutom har jag nog redan kommit på vad jag ska skriva uppsatsen om. Så en stressad Anna mindre på vägarna idag. Jag blir kvar i Nyköping.

Körde för övrigt fast i en gigantisk snöhög aka parkering igår. Det slutade med att vi fick putta in bilen på parkeringsplatsen (eftersom jag körde fast ganska rejält innan jag ens kommit in på en parkeringsruta) och putta bort bilen när jag skulle hem. Grattis Anna, vad duktig du är!

Ni som är födda på den tidigare delen av 80-talet, visste ni att "Trolltyg i Tomteskogen" nu släppts på DVD - för första gången. Det mina damer och herrar är lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0