Panik, ångest och frustration

Fick precis veta (eftersom jag är så dålig på att ta reda på saker själv att jag måste vänta tills någon annan tar reda på saker och talar om det för mig) att nästa delkurs kommer med en chockstart. Innan vi ens haft ett seminarium, eller en föreläsning så ska vi skicka in syfte och frågeställning på uppsatsen. På måndag! Kul. Hemtentan i den delkursen vi håller på med nu är på torsdag. Så jag har alltså fredag och måndag morgon på mig att komma på vad jag ska skriva min uppsats om? Samt lämna in en litteraturlista. Det är vad jag kallar bra planering.

Jag stressar ju sällan upp mig, men funderar starkt på att åka upp till Falun redan imorgon, istället för på fredag (eftersom jag ju inte kommer hinna skriva en rad på fredag eftersom hela dagen kommer gå åt till att köra bil). Gaahhh.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0