5 dagar och tre timmar

Såg när jag loggade in på blogg.se att det var 5 dagar och tre timmar sedan jag senast skrev något inlägg. Anledningen till detta sega uppdaterande är..eh..eller va fan, jag har som vanligt ingen bra anledning. Förutom kanske att jag inlett ett passionerat förhållande med min nya multistyler som tar upp all min tid.

Visste ni, apropå mitt tidigare inlägg om barns tro på tomten, att i Marinas familj går inte pappan ut och köper tidningen strax innan tomten dyker upp. Nej, i Marinas familj "går morfar och bajsar" så han missar tomten. På något sätt kan jag tycka att det är lite fiffigare, det är ju liksom ett behöv som inte går att vänta ut tills tomten redan vart och hälsat på. Måste man så måste man, och om man missar tomten så är det bara så. Himla otur, men inget att göra åt.

Fasanen lever för övrigt fortfarande. Han hänger under fågelbordet och pappa och katterna tittar hungrigt på honom, men ännu knatar han runt där som om han inte visste att döden flåsar honom i nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0