Nostalgi...

Självklart fick jag inte mycket pluggande gjort under min sömnlösa natt, istället surfade jag runt på Youtube. Där hittade jag dessa killar, som jag var helt hopplöst och handlöst störtförälskad i när jag var yngre. (Tror i och för sig att jag hade minst en mindre crush på alla boybands, i synnerhet Backstreet Boys, men East 17 var liksom först på nåt sätt...)

Om tekniken arbetar med mig (istället för mot mig, vilket annars är det vanliga) så kanske jag lyckas slänga in två musikvideos här... Hoppas dock inte för mycket, sannolikheten är väldigt stor att det bara blir massa konstig, obegriplig text. Men, learning by doing heter det ju, så jag försöker...
.
.
.
. .





Vill även att alla som tittar på det här ska ha i åtanke att det var han i rutigt jag var som mest förälskad i. Rutigt alltså...helrutigt.



(Om jag har lyckats göra rätt så ska det även vara lite rosa kanter....)

Kommentarer
Postat av: Anna Starfighter

Du hamnar härmed under bevakning Anna! (:

2009-12-10 @ 21:49:25
URL: http://ninjafjant.blogspot.com/
Postat av: Teo

Alltså, du har nu lyckats få med två av de största låtarna under min uppväxt. Jag är imponerad, vad vill du mig egentligen Anna? =)

2009-12-10 @ 22:14:56
Postat av: Anna

Men Starfighter hur lägger jag till dig på bevakning då?? (jag fattar ju ingenting....)Fadt jag vill ju förvarna att jag brukar tröttna på att blogga ganska så snabbt...men det är kul så länge det varar...eller nåt :P



Teo: Visst är dom helt underbara! Jag har haft East 17 på repeat sen igår, känner mig som 13 igen (eller ur gammal jag nu kan ha varit under deras storhetstid...)

Vad jag vill hmm..jag vet inte riktigt....du får försöka läsa in några dolda budskap i låtarna eller nåt, spela dom baklänges typ..:P

2009-12-11 @ 14:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0