...och allt är mitt fel!

I lördags natt råkade jag visst ta på mig skulden för att dinosarierna dött ut. Vet inte riktigt hur eller varför, men så var det! Ansträngde mig hela vägen hem för att "tappa" bort Marina och Daniel så jag skulle kunna röka, när jag väl lyckades så upptäckte jag att jag hade varken tändare eller cigaretter, så det blev inget med det...:P

Tydligen så var jag osams med Marina också, men jag missade det totalt... Hon hade till och med gått till en annan krog utan att jag märkt det... Hmm, vilken bra vän jag är :P
Pratade med ett gäng irländare på O' Learys, och Marina försökte förklara att hon tyckte dom lät som hoberna i sagan om ringen, men det blev lite fel..."you look like, you know the small ones from lord of the rings".

Dagen efter hade vi en riktig bakisdag, med film och godis. What happens in Vegas, verkligen asrolig!!!!!

Hmm, jaja, nu ska jag väl fixa och grejja lite och sen åka och jobba! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0